بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز

شهر شیراز یکی از قدیمی‌ترین و یکی از زیباترین شهرهای ایران می‌باشد که با داشتن جاذبه‌های گردشگری دل انگیز، توریست‌های زیادی را به خرید بلیط هواپیما شیراز ترغیب می‌کند. شیراز شهر فرهنگ و ادب و شعر پارسی است و برای ما ایرانیان نمادی از فرهنگ و هنر در کنار آب و هوایی خوش می‌باشد. آثار تاریخی و باستانی شیراز از جمله دیدنی‌هایی هستند که باید حداقل یک بار به دیدن آن‌ها برویم و بیش از این نمی‌توان خرید بلیط هواپیما شیراز را به تعویق انداخت. با خرید بلیط هواپیما شیراز از سایت سفرمی safarme.com بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را مانند دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه، مسجد نصیر الملک، بازار وکیل شیراز، مسجد وکیل از دست ندهید. با قدمتی که این شهر دارد داشتن بازارهای سنتی مانند بازار وکیل شیراز، بازار حاجی و سرای مشیر چندان عجیب نیست. در کنار این بازارهای قدیمی مراکز خرید مدرن مانند مجتمع تجاری خلیج فارس هم به چشم می‌خورد.
شیراز برای انواع بودجه‌ها اقامتگاه مناسب دارد؛ از هتل‌های 5 ستاره و لوکس گرفته تا هتل‌های معمولی‌تر، هتل آپارتمان‌ها و میهمان‌سراها که به صرفه جویی در هزینه سفر کمک شایانی می‌کنند. تنها کافیست در زمان خرید بلیط هواپیما شیراز به دنبال رزرو هتل و اقامتگاه خود هم باشید. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز فصل بهار و مخصوصا اردیبهشت ماه است، زیرا هم بهار به طور کامل زیبایی‌های خود را نمایان کرده است هم از شلوغی فروردین و ایام نوروز و گرانی‌های مخصوص این ایام خبری نیست. به این ترتیب خرید بلیط هواپیما شیراز در این زمان مقرون به صرفه تر خواهد بود. قیمت بلیط هواپیما شیراز بسته به شرکت هواپیمایی و نوع و میزان خدماتی که پیش و هنگام پرواز ارائه می‌دهند متفاوت است. البته لازم به ذکر است که مبدا پرواز، نوع کلاس پروازی، روز و ساعت پرواز نیز از دیگر عواملی هستند که منجر به تغییر قیمت در بلیط هواپیما می شوند. پس در هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز به این موارد دقت کنید.

خرید بلیط هواپیما تبریز

تبریز شهری که با قرارگیری در شمال غرب ایران، یکی از قطب‌های اقتصادی، اداری و تجاری کشور می باشد. این شهر علاوه بر اینکه بافت سنتی و تاریخی خود را حفظ نموده، همواره در تلاش بوده تا کیفیت زندگی شهروندان خود را بالا ببرد.. این شهر با جاذبه های گردشگری، آب و هوای کوهستانی و مناظر طبیعی بسیار زیبایی که دارد گردشگران بسیاری را با خرید بلیط هواپیما تبریز به سمت خود می کشاند. پیش از اقدام به خرید بلیط هواپیما تبریز و سفر به این شهر بهتر است با جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید تا بتوانید برنامه دقیقی برای سفر خود به ویژه سفرهای کوتاه مدت تدارک ببینید. موزه شهرداری تبریز نخستین و تنها موزه تاریخ شهرداری‌‌های که در زیرزمین کاخ شهرداری قرار دارد، بعد از چین در ردیف اولین موزه‌‌های شهرداری ‌های جهان نیز قرار دارد. طبیعت بکر جنگل ارسباران که انواع گونه ‌های جانوری و گیاهی را درخود جای داده است یکی از اهداف توریستان برای خرید بلیط هواپیما تبریز از سایت سفرمی safarme.com است. کربلایی علی مسیو دومین شهردار شهر تبریز و یکی از بزرگ‌ترین انقلابیون ایران در ۱۰۰ سال گذشته ‌است. امروزه منزل او تبدیل به موزه شده است.
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تبریز فصل تابستان است زیرا تبریز عموما آب و هوای سردی دارد و در زمستان‌ها هوا بسیار سرد است. غذاهای خوشمزه و معروف این شهر را که همه می‌شناسند و یکی از دلایل مسافران برای خرید بلیط هواپیما و سفر به تبریز خوردن غذاهای اصیل تبریزی است و لازم است بگوییم قیمت غذا در رستوران‌های محلی نسبت به هتل‌ها ارزان‌تر است.  بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما تبریز مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما ، قطار وسایر وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد. زیرا هم آسایش و راحتی برایتان به همراه دارد هم در زمان شما صرفه جویی به عمل می‌آورد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما جزیره پنانگ

پنانگ، جزیره ای در شمال غربی شبه جزیره مالزی است؛ این شهر از جمله زیباترین و توریستی ترین مناطق این کشور آسیایی به شمار می رود. قبل از خرید بلیط هواپیما به مقصد این جزیره بهتر است کمی درباره جاذبه‌های توریستی آن اطلاعات داشته باشید. این ایالت شامل جزیره‌ی پنانگ و نوار خشکی سبرانگ پرای است. شهر جورج مرکز این ایالت از میراث فرهنگی یونسکو به شمار می‌آید. قدمت شهر پنانگ در کشور مالزی به سده چهارم بر می‌گردد. در ۱۷۸۶ فراسیس لایت از مأموران کمپانی هند شرقی اقامتگاهی را در این جزیره پایه‌ریزی کرد و آن را به افتخار جرج سوم پادشاه انگلستان جرج تاون نامیده شد. با خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com و سفر به جزیره پنانگ به ساحل باتو فرینگهی که دارای مجموعه‌ای از هتل‌ها و اقامتگاه‌های بی نظیر است بروید و از آفتاب و نوشیدنی‌های خوشمزه و تفریحاتی مانند جت اسکی لذت ببرید. ساحل تلوگ باهانگ با داشتن هتل‌های لوکس مکان مناسبی برای گذراندن ماه عسل است. در نزدیکی این ساحل باغ ادویه‌ی گرمسیری قرار دارد که بیش از 500 نوع گیاه متنوع را در خود جای داده است. پس با تهیه بلیط هواپیما از این بزرگ‌ترین نمایشگاه گیاهان و ادویه جات در منطقه دیدن کنید. ارتفاعات کامرون، جزو ارتفاعات پهناور تپه ی مالزی است و به دلیل داشتن مزارع و کارخانه های چای نیز از شهرت خاصی در بین مردم این شهر برخوردار است.
در این شهر اقامتگاه‌های متنوعی مناسبِ تمامی بودجه‌ها وجود دارد. حتی می‌توانید بعد از رزرو بلیط هواپیما جزیره پنانگ در پارک‌ها یا مکان‌هایی که مخصوص کمپ زدن است، در چادر اقامت کنید. برای صرفه جویی در هزینه‌های خود بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما و سفر به این جزیره بین ماه‌های مه تا اکتبر (اردیبهشت تا آبان) می‌باشد زیرا به دلیل رطوبت بالای این جزیره تعداد مسافران در این زمان کمتر است. در این شهر غذاهای رنگارنگ و متنوعی را پیدا خواهید کرد و همچنین قیمت غذاها هم در رنج مناسبی قرار دارد. بهتر است بلیط هواپیما ی خود را از سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما خریداری کنید تا هم در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید هم در صورت کنسل شدن سفر خود امکان کنسلی بلیط هواپیما را داشته باشید.

خرید دیجیتال بلیط هواپیما اصفهان

اصفهان یکی از باستانی‌ترین شهرهای ایران است که گردشگران زیادی هم از داخل ایران و هم خارج دارد. خرید بلیط هواپیما در ایام تعطیلی و سفر به این شهر تاریخی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.  این شهر آثار تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد که بعضی از آن‌ها در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارند. معمولا اولین جایی که اغلب گردشگران به آن سر می‌زنند میدان نقش جهان است زیرا با این کار همزمان می‌توانند از بناهای تاریخی اطراف میدان مثل عالی قاپو، مسجد امام، مسجد لطف الله هم دیدن کنند. در کناره‌های میدان هم بازار سنتی‌ای قرار دارد که صنایع دستی اصفهان در آن عرضه می‌شود. کاخ چهلستون و عمارت هشت بهشت از جمله دلایل گردشگران برای تهیه بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر می‌باشد. پل‌های باستانی که روی رود زاینده رود قرار دارند مانند سی و سه پل و پل خواجو همگی از زیبایی‌های این شهر تازیخی هستند. خیابان معروف چهارباغ که بین دروازه دولت و سی‌وسه پل قرار گرفته، خیابان تاریخی اصفهان است که پیاده‌روی در آن را نباید از دست داد. کلیساهای وانک، بیت لحم، گئورک مقدس، کلیسای مریم و هاکوپ مقدس با معماری جذابی که دارند، شما را غافلگیر خواهند کرد. از جمله جاذبه‌های طبیعی اصفهان که هدف بسیاری از رزرو بلیط هواپیما به مقصد اصفهان دیدن آن است می‌توان به کوه صفه، پارک جنگلی ناژوان، باغ گلها و... اشاره کرد.
با خرید بلیط هواپیما اصفهان از سایت سفرمی safarme.com به بریانی اعظم و بریانی حاج محمود سر بزنید و از بریانی‌های لذیذ این رستوران‌ها لذت ببرید. آب و هوای این شهر معتدل و خشک است و در آن بارف و باران کمی می‌بارد. در تابستان در گرم ترین حالت، دمای هوا به ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد. پس بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما و سفر به اصفهان فصل بهار و ابتدای پاییز است که هوا نه چندان سرد باشد و نه چندان گرم. بهتر است بلیط هواپیما ی خود را از سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما ، قطار و سایر وسایل حمل و نقل عمومی خریداری کنید تا هم در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید هم در صورت کنسل شدن سفر خود امکان کنسلی بلیط هواپیما را داشته باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما رم

خرید بلیط هواپیما رم و سفر به این شهر باستانی حداقل یک بار در ذهن همه‌ی ما نقش بسته است. شهری با قرن‌ها تاریخ و اتمسفر رمانتیک و تعداد زیادی جاذبه‌های دیدنی و تجربه‌هایی که واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارند. خبر خوب این که تقریبا همه‌ی جاذبه های گردشگری شهر رم در نزدیک هم قرار دارند و در نتیجه استفاده از وسایل حمل و نقل  حتی وسایل حمل و نقل عمومی هم چندان ضروری نیست. واتیکان، آمفی تئاتر کلسئوم و انجمن رم از جمله دلایل توریست‌ها برای خرید بلیط هواپیما رم و سفر به این شهر است. اگر به دیدن بنای بادبود گریبالدی بروید می‌توانید چشم انداز فوق العاده‌ای به شهر رم داشته باشید، البته باز هم پیشنهاد می‌کنیم این بنا را در غروب ببینید که فضای رمانتیک خاص رم را تجربه کنید. حمام‌های کاراکالا دومین حمام بزرگ عمومی در شهر روم هستند که غفلت و زلزله آن‌ها را به ویرانه تبدیل کرده اما همچنان اندازه آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. کسانی که علاقمند به زندگی‌ها اشرافی ادوار گذشته هستند حتما با خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com به رم سفر کنند و خانه ییلاقی فارنسیا را از نزدیک مشاهده کنند. پانتئون، پیازا ناوونا و تپه ی کاپیتولین و فواره ی تروی از جمله مکان‌های دیدنی رم هستند که در فواصل بسیار نزدیکی به یکدیگر قرار گرفتند از این رو بازدید از آن‌ها راحت است.

میانگین دمای رم در روزها بالای ۲۰ درجه و در شب ها حدود ۱۰ درجه است. بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما رم و سفر به این شهر بهار و تابستان است که هوا معتدل‌تر است. در سردترین ماه سال یعنی ژانویه دما در طول روز به 12 درجه و در شب به 3 درجه می‌رسد اما به ندرت در این شهر بارش سنگین برف را شاهد هستیم. شهرهای توریستی مانند رم اقامتگاه‌های زیادی دارند از هتل‌های لوکس گرفته تا هاستل‌های ارزان قیمت. پس هنگام رزرو بلیط هواپیما رم بابت اقامت خود نگرانی نداشته باشید. 


خرید بلیط هواپیما هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و یکی از مهم‌ترین بنادر قاره اروپا است. این شهر، پر از جذابیت‌های منحصر به فرد است؛ بناهای تاریخی، پیاده راه‌ها و لند مارکت‌ها در گوشه گوشه این شهر به چشم می‌خورند و شما را بیش از هر زمان دیگری، دعوت به خرید بلیط هواپیما هامبورگ و تجربه سفری متفاوت، می‌کنند. شهر هامبورگ بزرگ‌ترین قطب حمل و نقل در اروپا به شمار می‌رود و از نظر فرهنگی و اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین جاذبه گردشگری هامبورگ بندر بزرگ آن است که از آن به عنوان دروازه آلمان نام برده می‌شود. با رزرو بلیط هواپیما به مقصد هامبورگ می‌توانید در این بندر به قایق سواری و پیاده‌روی بپردازید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. از دیگر جاذبه‌های توریستی هامبورگ دریاچه‌های مصنوعی به نام‌های Inner Alster و Outer Alster است. در این منطقه یک مسیر پیاده روی به همراه تعدادی کافه و مراکز خرید وجود دارد که با خرید بلیط هواپیما هامبورگ از سایت سفرمی safarme.com می‌توانید بعد از پیاده روی در این مسیر در هر کدام از کافه‌ها استراحت کنید و از چشم اندازه دریاچه لذت ببرید. بهترین مراکز خرید هامبورگ در نزدیکی ایستگاه مرکزی قطار و ساختمان شهرداری هامبورگ قرار دارند ولی اصلی‌ترین مراکز خرید، در مرکز شهر واقع شده‌اند.


هامبورگ شهر فستیوال‌ها و جشنواره‌هاست به همین دلیل به طور مطلق نمی‌توان گفت کدام فصل برای خرید بلیط هواپیما هامبورگ و سفر به این شهر مناسب است. اما بیشتر جشنواره‌های مهم هامبورگ مانند جشنواره فیلم‌های تخیلی، نمایشگاه آلستر، جشنواره بین المللی آتش بازی، فلیتینزل فست و... در فصل بهار و تابستان برگزار می‌شوند. البته پاییز و زمستان هم میزبان فستیوال‌ها خاص خودش است به همین دلیل علاقمندان این جشنواره‌ها می‌توانند برای رزرو بلیط هواپیما هامبورگ در فصول سردتر اقدام کنند. پیشرفت سایت‌های فروش بلیط هواپیما ، قطار و سایر خدمات سفر در سال‌های اخیر باعث شده است تا امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما هامبورگ در هر زمان و مکانی برای کاربران مقدور باشد. از مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما هامبورگ می‌توان به راحتی مراحل خرید، سرعت آن، صرفه جویی در زمان و هزینه و انجام خرید بدون اعمال نظر و سلیقه متصدیان فروش در روش سنتی اشاره کرد.


خرید دیجیتال بلیط هواپیما دهلی

شهر دهلی یکی از محبوب‌ترین شهرها برای توریست‌ها و خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود. این شهر به عنوان پایتخت کشور هند و یکی از پر جمعیت‌ترین مناطق جهان ترکیبی از سنت و مدرنیته را در خود جای داده است. یک بلیط هواپیما به مقصد دهلی بخرید و این شهر دو چهره را از نزدیک به تماشا بنشینید. دو چهره زیرا دو جهان با ویژگی‌های کاملا متفاوت را در خود جای داده: دهلی قدیم و دهلی نو. دهلی قدیم، قلب نمادین هند و یک منطقه‌ی شهری بسیار گسترده است و دهلی نو نیز با دارا بودن همان خصوصیات، به عنوان پایتخت مدرن این کشور و مقر دولت هند، نماد مدرنیته است. مسجد جامع دهلی به عنوان آخرین بنای برجسته ی شاه جهان مهم‌ترین دلیل تهیه بلیط هواپیما از سوی گردشگران به مقصد این شهر است. مجموعه باشکوه کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی باوان سالنی با مساحت 750 مترمربع دارد که سراسر با اشعار فارسی و نقاشی‌های ایرانی پرشده و چشمان هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. 

از دیگر جذابیت‌های شهر دهلی برای تهیه بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com بازار چاندی چوک است که مرکز خرید دهلی محسوب می‌شود. حتماً به چاندی چوک بروید چون ادویه، صنایع‌دستی و سوغاتی‌های خوبی با قیمت مناسب در این بازار پیدا خواهید کرد. در هنگام گردش و خرید نگران وعدهای غذایی‌تان نباشید چون رستوران‌های کوچک و بزرگی در این بازار و اطراف آن وجود دارند که کیفیت غذایشان بالاست. دمای میانگین در دهلی نو در زمان‌های مختلف سال به شدت متفاوت است. با توجه به رطوبت، هوا در نیمه‌ای از سال گرم و در نیمه دیگر دلپذیر است. بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما به مقصد دهلی بر اساس آب و هوا فصول پاییز و زمستان است اما بهترین زمان برای سفر به این شهر بنا به هدف افراد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا با خرید بلیط هواپیما دهلی در فصل بهار می‌توانید از فستیوال هولی یا جشن رنگ هند که به مناسبت آغاز فصل بهار برگزار می‌شود و مردم پودرهای رنگی روی همدیگر می پاشند، دیدن کنید. 


خرید اینترنتی بلیط هواپیما سن پترزبورگ

شهر سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است که با داشتن مجلل ترین موزه‌ها، زیباترین کلیساها و باشکوه‌ترین جشن‌های هنری و فرهنگی جهان، یک گزینه‌ی عالی برای خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com  و مسافرت تفریحی است. این شهر بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جهان است که در طول تاریخ فراز و نشیب‌های فراوانی داشته‌است. موزه هرمیتاژ بزرگ‌ترین موزه روسیه و سومین موزه بزرگ جهان، به تنهایی از جذابیت بسیار بالایی برای تهیه بلیط هواپیما سن پترزبورگ و سفر به این شهر برخوردار است. قلعه‌ی پتر و پال که هدف از ساخت آن مقاومت در برابر سوئدی‌ها بوده است، در طول قرن‌های گذشته از آن به عنوان‌های گوناگونی مانند زندان، ضرابخانه، استراحتگاه خانواده سلطنتی و همچنین اولین آزمایشگاه موتور موشک استفاده شده است، هم اکنون این بنا از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری شهر سنت پترزبورگ است. از دیگر زیبایی‌های شهر سن پترزبورگ که تهیه بلیط هواپیما این شهر را برای هر گردشگری الزامی می‌کند می‌توان به کاخ پترهوف، کاخ یوسوپف، قصر یوپوسکی، کلیسای سنت ایزاک، کلیسای رستاخیز، فستیوال شب های سفید که در اوایل ماه خرداد برگزار می‌شود و... اشاره کرد.

شهر سن پترزبورگ به دلیل فاصله‌ی زیادی که با سیبری دارد از آب و هوای بسیار معتدلی برخوردار است و بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما این شهر بین اردیبهشت و شهریور می‌باشد زیرا در این زمان تمام قصرها و پارک‌ها و آب نماها رو به عموم باز هستند. به طور کلی در این شهر به راحتی می‌توانید هتل خوب و با قیمت مناسب پیدا کنید اما مانند هر شهر دیگری هزینه اقامت در این شهر هم در فصول پر گردشگر بالاتر از سایر فصول است. بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما سن پترزبورگ خرید آنلاین بلیط از سایت‌های فروش بلیط هواپیما است زیرا نسبت به روش سنتی هم از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، هم صرفه جویی بسیاری در وقت شما به عمل به می‌آورد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما نجف

کشور عراق از کشورهای مذهبی شیعیان به شمار می‌آید و شهر نجف با داشتن بارگاه مطهر امام علی (ع) از شهرهای مهم این کشور است. به دلیل افزایش تعداد زوار در مناسبت‌های خاص مانند اعیاد یا ایام شهادت امامان، بهتر است چند ماه پیش از زمان سفر نسبت به خرید بلیط هواپیما نجف اقدام کنید. از آنجایی که شهر نجف یک شهر مذهبی است بیشتر مقصد سفرهای زیارتی است تا سفرهای گردشی و تفریحی. پس اگر قصد انجام یک سفر زیارتی دارید، با تهیه بلیط هواپیما نجف از سایت سفرمی safarme.com به این شهر مذهبی سفر کنید و از اماکن مذهبی بسیار این شهر بازدید کنید. به جز بارگاه حضرت علی که مهمترین جاذبه‌ی گردشگری این شهر است، از دیگر اماکن مذهبی شهر نجف می‌توان به مسجد عمران بن شاهین که چند عالم بزرگ اسلامی دراین مکان دفن شده‌اند، آرامگاه پیامبرانی چون حضرت آدم، حضرت نوح، حضرت هود و حضرت صالح، مسجد الخضرا، ایوان العلما، قبرستان وادی السلام که بسیاری از بزرگان شیعه درآن مدفون شده اند و... اشاره کرد. جدا از اماکن مذهبی که اولین هدف زائران از خرید بلیط هواپیما نجف است، این شهر تعدادی مرکز خرید هم دارد که برای خرید سوغاتی بسیار مناسب هستند، مانند بازار نجف اشرف، مرکز خرید نیبرهود و بازار مدرن کوفه.
نجف آب و هوای بسیار گرم و خشکی در فصل تابستان دارد که مردم گاهی به سردابه‌هایی که در دل زمین حفر کرده بودند می‌رفتند و در زمستان هم بسیار سرد و سوزناک است. باتوجه به وضعیت امنیتی کشور عراق در سال‌های اخیر، بهترین بلیط هواپیما نجف برای شما می‌تواند بلیطی باشد که به صورت انفرادی، اقدام به رزرو و خریداری آن نکرده باشید چرا که اغلب توصیه می شود زائران بلیط هواپیما نجف خود را به صورت گروهی و در قالب تورهای زیارتی خریداری نمایند. پیشرفت روز افزون سایت‌های فروش بلیط هواپیما ، قطار و خدمات سفر در سال‌های اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما نجف در هر موقعیت زمانی و مکانی بسیار آسان و در دسترس باشد. از مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

خرید بلیط قطار فدک

یکی از ایمن‌ترین و بهترین وسایل حمل و نقل برای مسافران قطار است. با خرید بلیط قطار فدک سفری ایمن و مطمئن خواهید داشت. شرکت فدک که در سال 1393 تاسیس شد، در حقیقت قطارهای مسافربری ساخت آلمان را داشت که به مالکیت شرکت ریل پرداز نوآفرین در آمده بود. قطار فدک از طراحی زیبایی برخوردار است و تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی را در خود دارد. طراحی‌های سنتی این قطار برگرفته از باغ فدک در دل کویر است. همچنین در طراحی داخلی و خارجی آن از رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی استفاده شده است. با رزرو بلیط قطار فدک از سایت سفرمی safarme.com از فضای شیک و مجلل این قطار که حس آرامش و راحتی هم القا می‌کند لذت ببرید. با تهیه بلیط قطارهای چهارتخته فدک از تخت‌هایی که متناسب با ارگونومی بدن انسان تعبیه شده تا خوابی آرام را برای مسافران به ارمغان آورد استفاده کنید. از دیگر امکانات قطار فدک می‌توان به وجود وای فای رایگان در کلیه واگن‌ها برای مسافران، عایق صوتی و حرارتی کوپه‌ها و امکان تنظیم دمای هر کوپه به دلخواه اشاره کرد. علاوه بر تمامی این موارد این قطار از سامانه اعلام و اطفای حریق و دوربین‌های مداربسته برای برقراری امنیت مسافران برخوردار است.


قطارهای فدک سه کلاس متفاوت دارند که هرکدام خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهد: کلاس فدک (ویژه): در هنگام ورود به قطار با فرش قرمز و نوشیدنی‌های متنوع به مسافران خوش آمد می‌گویند. با خرید بلیط قطار کلاس فدک امکان تماشای فیلم، سریال و یا گوش کردن موسیقی را به دلیل برخورداری کوپه‌ها از سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته خواهید داشت. کلاس تجاری (بیزینس): مهم‌ترین ویژگی این کلاس این است که برای آسایش مسافران کم‌توانی که از معلولیت برخوردارند هم خدمات ویژه و مناسبی تعبیه شده است. در کلاس تجاری سرویس خواب‌های بسیار با کیفیتی نسبت به سایر قطارها عرضه می‌شود. کلاس اقتصادی (عادی): قیمت بلیط قطار این کلاس نسبت به سایر کلاس‌ها ارزان‌تر است اما باز هم امکانات بسیار خوب و درجه یکی را به مسافران ارائه می دهد. برای خرید بلیط قطار فدک در مسیرهای تهران-مشهد، قم-مشهد، تهران-شیراز و تهران-اهواز، می‌توانید به سایت‌های خرید آنلاین بلیط قطار مراجعه کنید و با مشخص کردن مبدا و مقصد، تاریخ رفت، تعداد بلیط و... از امکانات این قطار 5 ستاره بهره ببرید.